Posted by on 29 maja 2018

Za każdy wzrost o punkt procentowy w krajowej stopie bezrobocia szacuje się, że dodatkowy milion Amerykanów zwraca się do Medicaid o pokrycie, a kolejne 1,1 miliona nieubezpieczonych (patrz wykres słupkowy, panel A), a dochody z finansowania udziału państwa w Koszty opieki medycznej i inne usługi państwowe spadają o 3-4% w miarę wzrostu wydatków na Medicaid (Panel B) .3 Przy wzroście bezrobocia o 3,2 punktu procentowego, które nastąpiło od końca 2007 r., Liczba nieubezpieczonych jest prawdopodobnie większa. zbliża się do 50 milionów, ponieważ nadal odczuwamy tę recesję. Oprócz objęcia opieki zdrowotnej zagrożonymi rodzinami, rozszerzenie rejestracji Medicaid i szeregów osób nieubezpieczonych w czasie recesji zagraża zdolności Medicaid i państw do reagowania na potrzeby beneficjentów i mieszkańców. Przy mniejszej liczbie osób pracujących i mniejszej konsumpcji, dochody państwa spadają nawet w miarę wzrostu wydatków na Medicaid. Ponieważ państwa muszą corocznie bilansować swoje budżety, spadki dochodów wymagają od nich podniesienia podatków (politycznie niepopularnych, szczególnie w trudnych ekonomicznie czasach) lub ograniczenia wydatków – co ogranicza ich zdolność do płacenia części kosztów Medicaid. Ponieważ Medicaid jest finansowany wspólnie przez rządy federalne i stanowe, kiedy państwa próbują zaoszczędzić pieniądze, przycinając swoje programy Medicaid, cięcia są podwójnie głębokie: aby zaoszczędzić dolara, państwo traci co najmniej dolara federalnych pasujących funduszy. Cięcia w usługach Medicaid i płatnościach dla dostawców mogą prowadzić do redukcji zatrudnienia i innych usług, które zagrażają wysiłkom państw na rzecz wyjścia z recesji. W czasach, gdy państwa muszą rozwijać swoją gospodarkę, takie cięcia spowodują pogorszenie koniunktury gospodarczej.
Dzisiaj Medicaid. Kurczące się ubezpieczenie Medicaid może również zagrozić zdrowiu zarówno indywidualnych beneficjentów, jak i systemu opieki zdrowotnej. Medicaid jest dziś na pierwszej linii opieki zdrowotnej – nie tylko jako ubezpieczyciel zdrowotny dla prawie 30 milionów dzieci (1 na 4 dzieci w USA) i 15 milionów ich rodziców, ale także jako główne źródło opieki zdrowotnej i opieki długoterminowej ponad 14 milionów starszych Amerykanów i osób niepełnosprawnych (patrz tabela). Ponieważ Medicaid odgrywa wiele ról, gdy jego finansowanie jest zmniejszone lub nadwyrężone, wpływ faluje w całym systemie opieki zdrowotnej; uzależnione są od tego osoby, które są uzależnione od programu pod kątem swojego ubezpieczenia zdrowotnego, ale także szpitale, kliniki, placówki opieki długoterminowej i pracownicy służby zdrowia, którzy zapewniają opiekę medyczną i polegają na finansowaniu jej. A ponieważ coraz więcej Amerykanów zostanie nieubezpieczonych, placówki i kliniki bezpieczeństwa poczują zwiększony ciężar nieubezpieczonych rodzin szukających opieki bez możliwości płacenia, co jeszcze bardziej utrudnia absorpcję płatności w ramach Medicaid.
W miarę pogłębiania się tej recesji coraz wyraźniejsza staje się potrzeba ustabilizowania zasięgu i wzmocnienia naszej sieci bezpieczeństwa zdrowotnego w ramach naszej reakcji na kryzys gospodarczy. W pierwszym miesiącu urzędowania prezydenta Baracka Obamy Kongres minął, a Obama podpisał dwa ważne akty prawne, które pomogą państwom i rodzinom utrzymać swoje ubezpieczenie zdrowotne i, jak się spodziewano, przetrwać recesję. Ustawa o ponownym zezwoleniu na program ubezpieczenia zdrowotnego dla dzieci zapewnia dodatkowe fundusze federalne w wysokości 33 miliardów dolarów na rozszerzenie i rozszerzenie CHIP (wcześniej zwanego SCHIP) przez 4,5 roku, aby umożliwić państwom osiągnięcie dodatkowych 4,1 miliona dzieci, które w przeciwnym razie byłyby nieubezpieczone
[podobne: Fordanserki, objawy endometriozy, Warszawa ginekolog ]

Powiązane tematy z artykułem: Fordanserki objawy endometriozy Warszawa ginekolog

Posted by on 29 maja 2018

Za każdy wzrost o punkt procentowy w krajowej stopie bezrobocia szacuje się, że dodatkowy milion Amerykanów zwraca się do Medicaid o pokrycie, a kolejne 1,1 miliona nieubezpieczonych (patrz wykres słupkowy, panel A), a dochody z finansowania udziału państwa w Koszty opieki medycznej i inne usługi państwowe spadają o 3-4% w miarę wzrostu wydatków na Medicaid (Panel B) .3 Przy wzroście bezrobocia o 3,2 punktu procentowego, które nastąpiło od końca 2007 r., Liczba nieubezpieczonych jest prawdopodobnie większa. zbliża się do 50 milionów, ponieważ nadal odczuwamy tę recesję. Oprócz objęcia opieki zdrowotnej zagrożonymi rodzinami, rozszerzenie rejestracji Medicaid i szeregów osób nieubezpieczonych w czasie recesji zagraża zdolności Medicaid i państw do reagowania na potrzeby beneficjentów i mieszkańców. Przy mniejszej liczbie osób pracujących i mniejszej konsumpcji, dochody państwa spadają nawet w miarę wzrostu wydatków na Medicaid. Ponieważ państwa muszą corocznie bilansować swoje budżety, spadki dochodów wymagają od nich podniesienia podatków (politycznie niepopularnych, szczególnie w trudnych ekonomicznie czasach) lub ograniczenia wydatków – co ogranicza ich zdolność do płacenia części kosztów Medicaid. Ponieważ Medicaid jest finansowany wspólnie przez rządy federalne i stanowe, kiedy państwa próbują zaoszczędzić pieniądze, przycinając swoje programy Medicaid, cięcia są podwójnie głębokie: aby zaoszczędzić dolara, państwo traci co najmniej dolara federalnych pasujących funduszy. Cięcia w usługach Medicaid i płatnościach dla dostawców mogą prowadzić do redukcji zatrudnienia i innych usług, które zagrażają wysiłkom państw na rzecz wyjścia z recesji. W czasach, gdy państwa muszą rozwijać swoją gospodarkę, takie cięcia spowodują pogorszenie koniunktury gospodarczej.
Dzisiaj Medicaid. Kurczące się ubezpieczenie Medicaid może również zagrozić zdrowiu zarówno indywidualnych beneficjentów, jak i systemu opieki zdrowotnej. Medicaid jest dziś na pierwszej linii opieki zdrowotnej – nie tylko jako ubezpieczyciel zdrowotny dla prawie 30 milionów dzieci (1 na 4 dzieci w USA) i 15 milionów ich rodziców, ale także jako główne źródło opieki zdrowotnej i opieki długoterminowej ponad 14 milionów starszych Amerykanów i osób niepełnosprawnych (patrz tabela). Ponieważ Medicaid odgrywa wiele ról, gdy jego finansowanie jest zmniejszone lub nadwyrężone, wpływ faluje w całym systemie opieki zdrowotnej; uzależnione są od tego osoby, które są uzależnione od programu pod kątem swojego ubezpieczenia zdrowotnego, ale także szpitale, kliniki, placówki opieki długoterminowej i pracownicy służby zdrowia, którzy zapewniają opiekę medyczną i polegają na finansowaniu jej. A ponieważ coraz więcej Amerykanów zostanie nieubezpieczonych, placówki i kliniki bezpieczeństwa poczują zwiększony ciężar nieubezpieczonych rodzin szukających opieki bez możliwości płacenia, co jeszcze bardziej utrudnia absorpcję płatności w ramach Medicaid.
W miarę pogłębiania się tej recesji coraz wyraźniejsza staje się potrzeba ustabilizowania zasięgu i wzmocnienia naszej sieci bezpieczeństwa zdrowotnego w ramach naszej reakcji na kryzys gospodarczy. W pierwszym miesiącu urzędowania prezydenta Baracka Obamy Kongres minął, a Obama podpisał dwa ważne akty prawne, które pomogą państwom i rodzinom utrzymać swoje ubezpieczenie zdrowotne i, jak się spodziewano, przetrwać recesję. Ustawa o ponownym zezwoleniu na program ubezpieczenia zdrowotnego dla dzieci zapewnia dodatkowe fundusze federalne w wysokości 33 miliardów dolarów na rozszerzenie i rozszerzenie CHIP (wcześniej zwanego SCHIP) przez 4,5 roku, aby umożliwić państwom osiągnięcie dodatkowych 4,1 miliona dzieci, które w przeciwnym razie byłyby nieubezpieczone
[podobne: Fordanserki, objawy endometriozy, Warszawa ginekolog ]

Powiązane tematy z artykułem: Fordanserki objawy endometriozy Warszawa ginekolog