Posted by on 2 września 2018

To są trudne czasy ekonomiczne. Od grudnia 2007 r. Gospodarka USA straciła 4,4 miliona miejsc pracy, a od lutego stopa bezrobocia wzrosła z 4,9% do 8,1%. Miliony Amerykanów straciło pracę, dochody spadają, a opieka zdrowotna staje się coraz bardziej odległa (patrz wykres liniowy). Wielu poszukiwało publicznych informacji od państw za pośrednictwem Medicaid, ale zdolność Medicaid do wypełnienia luki staje się coraz bardziej ograniczona, ponieważ dochody państwa spadają, a państwa zwracają się do Waszyngtonu o pomoc w opłaceniu ich udziału w rachunku za Medicaid. Jakie są implikacje tego cyklu dla rodzin, dla usługodawców oraz dla polityki państwa i federacji. W jaki sposób recesja zagraża opiece zdrowotnej. Być może najbardziej oczywiste jest to, że recesja zagraża ubezpieczeniom zdrowotnym milionów Amerykanów – zarówno tych, którzy dziś mają ubezpieczenie Medicaid, jak i tych, którzy tracą pracę – i pozostawia więcej rodzin nieubezpieczonych. W 2007 roku, przed rozpoczęciem recesji, 45 milionów Amerykanów poniżej 65 roku życia nie posiadało ubezpieczenia zdrowotnego. Osiem na 10 nieubezpieczonych Amerykanów pochodzi z rodzin pracujących, a dwie trzecie pochodzi z rodzin o dochodach poniżej 200% poziomu ubóstwa (44 000 $ dla czteroosobowej rodziny w 2009 r.) .1 Ubezpieczenie zdrowotne nie jest na ogół oferowane tym rodzinom poprzez ich pracę ani nie jest to opłacalne, aby mogli sami kupić, ponieważ przeciętny plan ubezpieczenia zdrowotnego dla rodziny kosztuje ponad 12 000 USD rocznie. Rodziny w tej sytuacji stoją w obliczu spowolnienia gospodarczego z niewielką ilością zasobów. Odkładają lub rezygnują z potrzebnej opieki, co często prowadzi do poważniejszych chorób i droższych zabiegów, co powoduje dodatkowe obciążenie finansowe dla podmiotów świadczących opiekę zdrowotną, wraz z rosnącymi kosztami nieskompensowanymi.
Kiedy gospodarka znajduje się w stanie recesji, tak jak to miało miejsce od grudnia 2007 r., Zasięg szybko się rozwidla. Gdy ubezpieczeni pracownicy tracą pracę, tracą także ubezpieczenie zdrowotne związane z pracą; bez pracy niewiele osób ma środki na skorzystanie z opcji, zgodnie ze Skonsolidowaną Ustawą o Uzgodnieniu Budżetu Omnibus (COBRA), rozszerzenia zakresu sponsorowanego przez pracodawcę, płacąc pełną składkę ubezpieczenia zdrowotnego. Ponieważ pracownicy są zwolnieni z pracy lub mają zmniejszone godziny pracy i zarobki, więcej rodzin kwalifikuje się do ubezpieczenia w ramach programu Medicaid i państwowego programu ubezpieczenia zdrowotnego dzieci. Programy te docierają do większej liczby dzieci niż dorosłych, ponieważ większość państw ustaliła granicę kwalifikowalności dochodów dla dzieci na poziomie lub przekraczającym 200% poziomu ubóstwa. W przypadku rodziców ubezpieczenie za pośrednictwem Medicaid jest o wiele bardziej ograniczone, z limitem poniżej 100% poziomu ubóstwa w 33 stanach – co oznacza, że dzieci są często ubezpieczone, podczas gdy ich rodzice pozostają nieubezpieczeni. W przypadku dorosłych bez dzieci pozostających na utrzymaniu, bez względu na to, jak biedni, zasiłki Medicaid są w dużej mierze niedostępne, chyba że kwalifikują się na podstawie poważnej niepełnosprawności.
Wpływ wzrostu bezrobocia na liczbę osób, które rejestrują się w ramach Medicaid lub CHIP lub są nieubezpieczeni (panel A) i na temat dochodów państwa z tytułu Medicaid lub CHIP (Panel B). Dane pochodzą z Komisji Kaiser na temat Medicaid i Uninsured. Szacunki na rok 2009 opierają się na stopie bezrobocia 4,6% w 2007 roku. CHIP oznacza program ubezpieczenia zdrowotnego dla dzieci.
Tak więc, chociaż Medicaid jest siatką bezpieczeństwa, która będzie rosnąć podczas tego ciężkiego spowolnienia gospodarczego, wielu ludzi o niskich dochodach wpadnie przez dziury i zostanie nieubezpieczonych
[więcej w: poczet healerów polskich, jak zdrowo sie odzywiac, terapia powięziowa ]

Powiązane tematy z artykułem: jak zdrowo sie odzywiac poczet healerów polskich terapia powięziowa

Posted by on 2 września 2018

To są trudne czasy ekonomiczne. Od grudnia 2007 r. Gospodarka USA straciła 4,4 miliona miejsc pracy, a od lutego stopa bezrobocia wzrosła z 4,9% do 8,1%. Miliony Amerykanów straciło pracę, dochody spadają, a opieka zdrowotna staje się coraz bardziej odległa (patrz wykres liniowy). Wielu poszukiwało publicznych informacji od państw za pośrednictwem Medicaid, ale zdolność Medicaid do wypełnienia luki staje się coraz bardziej ograniczona, ponieważ dochody państwa spadają, a państwa zwracają się do Waszyngtonu o pomoc w opłaceniu ich udziału w rachunku za Medicaid. Jakie są implikacje tego cyklu dla rodzin, dla usługodawców oraz dla polityki państwa i federacji. W jaki sposób recesja zagraża opiece zdrowotnej. Być może najbardziej oczywiste jest to, że recesja zagraża ubezpieczeniom zdrowotnym milionów Amerykanów – zarówno tych, którzy dziś mają ubezpieczenie Medicaid, jak i tych, którzy tracą pracę – i pozostawia więcej rodzin nieubezpieczonych. W 2007 roku, przed rozpoczęciem recesji, 45 milionów Amerykanów poniżej 65 roku życia nie posiadało ubezpieczenia zdrowotnego. Osiem na 10 nieubezpieczonych Amerykanów pochodzi z rodzin pracujących, a dwie trzecie pochodzi z rodzin o dochodach poniżej 200% poziomu ubóstwa (44 000 $ dla czteroosobowej rodziny w 2009 r.) .1 Ubezpieczenie zdrowotne nie jest na ogół oferowane tym rodzinom poprzez ich pracę ani nie jest to opłacalne, aby mogli sami kupić, ponieważ przeciętny plan ubezpieczenia zdrowotnego dla rodziny kosztuje ponad 12 000 USD rocznie. Rodziny w tej sytuacji stoją w obliczu spowolnienia gospodarczego z niewielką ilością zasobów. Odkładają lub rezygnują z potrzebnej opieki, co często prowadzi do poważniejszych chorób i droższych zabiegów, co powoduje dodatkowe obciążenie finansowe dla podmiotów świadczących opiekę zdrowotną, wraz z rosnącymi kosztami nieskompensowanymi.
Kiedy gospodarka znajduje się w stanie recesji, tak jak to miało miejsce od grudnia 2007 r., Zasięg szybko się rozwidla. Gdy ubezpieczeni pracownicy tracą pracę, tracą także ubezpieczenie zdrowotne związane z pracą; bez pracy niewiele osób ma środki na skorzystanie z opcji, zgodnie ze Skonsolidowaną Ustawą o Uzgodnieniu Budżetu Omnibus (COBRA), rozszerzenia zakresu sponsorowanego przez pracodawcę, płacąc pełną składkę ubezpieczenia zdrowotnego. Ponieważ pracownicy są zwolnieni z pracy lub mają zmniejszone godziny pracy i zarobki, więcej rodzin kwalifikuje się do ubezpieczenia w ramach programu Medicaid i państwowego programu ubezpieczenia zdrowotnego dzieci. Programy te docierają do większej liczby dzieci niż dorosłych, ponieważ większość państw ustaliła granicę kwalifikowalności dochodów dla dzieci na poziomie lub przekraczającym 200% poziomu ubóstwa. W przypadku rodziców ubezpieczenie za pośrednictwem Medicaid jest o wiele bardziej ograniczone, z limitem poniżej 100% poziomu ubóstwa w 33 stanach – co oznacza, że dzieci są często ubezpieczone, podczas gdy ich rodzice pozostają nieubezpieczeni. W przypadku dorosłych bez dzieci pozostających na utrzymaniu, bez względu na to, jak biedni, zasiłki Medicaid są w dużej mierze niedostępne, chyba że kwalifikują się na podstawie poważnej niepełnosprawności.
Wpływ wzrostu bezrobocia na liczbę osób, które rejestrują się w ramach Medicaid lub CHIP lub są nieubezpieczeni (panel A) i na temat dochodów państwa z tytułu Medicaid lub CHIP (Panel B). Dane pochodzą z Komisji Kaiser na temat Medicaid i Uninsured. Szacunki na rok 2009 opierają się na stopie bezrobocia 4,6% w 2007 roku. CHIP oznacza program ubezpieczenia zdrowotnego dla dzieci.
Tak więc, chociaż Medicaid jest siatką bezpieczeństwa, która będzie rosnąć podczas tego ciężkiego spowolnienia gospodarczego, wielu ludzi o niskich dochodach wpadnie przez dziury i zostanie nieubezpieczonych
[więcej w: poczet healerów polskich, jak zdrowo sie odzywiac, terapia powięziowa ]

Powiązane tematy z artykułem: jak zdrowo sie odzywiac poczet healerów polskich terapia powięziowa